پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261983
درخشش هنرمندان شهرستان فارسان در جشنواره‌هاي استاني
تاریخ انتشار : 1402/10/12 10:37:46
نمایش : 223
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان فارسان از درخشش هنرمندان شهرستان فارسان در چهارمين جشنواره ملي شهر من در استان اصفهان و جشنواره فرا منطقه‌اي در مشهد خبر داد.
اسفنديار اميريان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار از درخشش هنرمندان شهرستان فارسان در چهارمين جشنواره ملي شهر من در استان اصفهان و جشنواره فرا منطقه‌اي در مشهد خبر داد.
 
وي بيان داشت: سرکار خانم سميرا سليماني فارساني موفق به کسب رتبه اول داستان در بخش کودک ۷ و ۹ سال همراه با لوح تقدير و تنديس جشنواره و جايزه نقدي به مبلغ پنج ميليون تومان براي اثر خرسي به نام جينگيلي و مقام دوم و لوح تقدير و جوايز نقدي به مبلغ ۶ ميليون تومان براي اثر بچه‌هاي آپارتمان و بخش شعر نوجوان موفق به کسب رتبه برتر، لوح تقدير و مبلغ يک‌ميليون تومان براي اثر آرزوي درخت شد.
 
رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان فارسان همچنين از انتخاب و راه‌يابي اثر نمايشي برقع و باد در جشنواره فرا منطقه‌اي به کارگرداني آقاي مصطفي محمدي دوست از هنرمندان شهرستان فارسان براي شرکت در جشنواره فرا منطقه‌اي خبر داد.
 
اميريان ضمن تبريک به هنرمندان شهرستان و استان اظهار اميدواري کرد که اين موفقيت‌ها همچنان تداوم داشته باشد.
 
انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html